من دخترم باتمام حساسيت هاي دخترانه ام...







من دخترم باتمام حساسيت هاي دخترانه ام...  

 

 

آیکن های لیدی شکلاتی

 

 

من دخترم باتمام حساسيت هاي دخترانه ام...

باتلنگري باراني ميشوم...باجمله اي رام ميشوم...

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

باکلمه اي عاشق وباپشت کردني ويران ميشوم....

به راحتي وابسته ميشوم...

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

هنوزهم باعروسک هايم حرف ميزنم...هنوزهم برايشان لالايي ميخوانم....

هنوزهم بامداد رنگي خانه روياهايم رابه تصوير ميکشم....

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

هنوزهم براي شکلات جان ميدهم...من دخترم...

پراز راز...

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

هرگز مرا نخواهي فهميد....

باتمام مردانگي هايت نميتواني بفهمي صورتي برايم يک دنياست....

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

نميتواني بفهمي عشق به لاک قرمز را....

گريه کردن بدون خجالت را...نمازباچادر سفيد را...

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

هرگز مرانميفهمي...مگر از نسل من باشي...از جنس من باشي...

من دخترم...

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

از نسل ليلي...

از جنس شيرين...!!!

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 21:20 | + | موضوع: <-CategoryName-> |